FÖRCH Onlineshop

Med tillgång till FÖRCH:s webbshop skapar vi inte bara förutsättningar för shopping dygnet runt. Vi erbjuder dig också en mängd ytterligare funktioner med verkligt mervärde. I ditt kundkonto har du nu möjlighet att hantera dina kostnadsställen på ett mycket enkelt sätt. Det är enkelt att skapa en bekväm inställning av godkännandeprocesser, till exempel om flera anställda gör beställningar. Beställ ännu enklare och snabbare tack vare en tydlig visning av de artiklar du redan har köpt eller genom att skapa ytterligare användare och ordermallar.

Registrera dig nu i onlinebutiken
FÖRCH App

Använd alla funktioner från FÖRCH online shop med över 100.000 artiklar och fina erbjudanden alltid och överallt i din smartphone eller surfplatta. FÖRCH-appen ger dig ytterligare fördelen att du enkelt kan scanna och beställa dina önskade artiklar från hyllan med streckkodsläsaren.

Upptäck detaljer om appen
Verktygs- och kostnadsstyrning

Skapa mer kostnadsmedvetenhet och transparens med verktyget och kostnadsställehanteringen från FÖRCH genom att integrera orderorsaker och kostnadsställe i dina order i webbutiken. Utvärderingen av de enskilda kostnadsställena kan när som helst hämtas online och alla användarrättigheter inklusive hierarkistruktur kan skapas och hanteras oberoende. I idealisk kombination med arbetsflödet för godkännande kommer du aldrig att förlora överblicken över dina anställdas beställningar.

Arbetsflöde för godkännande

Dina medarbetare vet oftast bäst när nya förbrukningsvaror eller verktyg behöver beställas. Men du vill inte förlora överblicken över beställningarna eller fastställa budgetar? Detta kan du enkelt och flexibelt hantera med vårt arbetsflöde för godkännande. Du bestämmer värdegränserna och ordercykeln och kan till och med relatera godkännandet till enskilda kostnadsställen. Möjligheten att justera beställningarna som godkännare hjälper dig att undvika brister och du kan bunta ihop beställningar från flera områden på nolltid.

EAN-Barcodekatalog

Med EAN streckkodskatalog sätter vi igång beställningsturbon och ger dig ett beställningsunderlag som passar just dina behov. Din EAN-streckkodskatalog innehåller inte bara artiklar som redan har köpts, utan kan också utökas och konfigureras självständigt efter dina individuella behov. Specifikationen av relevanta artikeldata och mått samt illustrationen av produkten förenklar dessutom scanningen av önskad artikel med hjälp av streckkodsläsaren i FÖRCH App.

Hantering av farliga ämnen

Många regler och lagar gör hanteringen av kemiska produkter och förvaringen av farliga ämnen till en ovälkommen utmaning. Tack vare en enkel och säker funktion i vår webbshop är du ändå på den säkra sidan: FÖRCH Faroämneshantering. Alla artiklar som kräver märkning & köps från FÖRCH visas automatiskt i din personliga katalog för farliga ämnen. Artiklar från tredje part kan underhållas manuellt om så krävs. Spara inte bara tid och kostnader med vår hantering av farliga ämnen, utan minimera även potentiella faror för dig och dina medarbetare redan från start.

Om hantering av farliga ämnen
E-upphandling

Om så önskas kan vi stödja din elektroniska inköpsprocess med en skräddarsydd e-upphandlingslösning. (Dina) önskade produktdata finns då tillgängliga i vanliga format som BMEcat och klassificeringar enligt eCl@ss, UNSPSC eller i e-upphandlingsportaler. Data kan enkelt överföras via gränssnitten OCI, CXML, Ariba Punchout eller IDS. Individuell bearbetning av data enligt dina krav är en självklarhet för oss

Kontakta oss nu